Nyårslistan

Beskriv året med tre ord.
Bra, enkelt, tryggt

Bästa köpet?

Min ipad och min iphone 6


Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?

Jag kan inte komma på någon speciell, många låtar


Vem har du umgåtts med mest? 
Sofia 
 
 Har du blivit bättre på något?

Inget jag kan komma på


Vad var extra dåligt med året?

Det har inte varit ett dåligt år för min del men sen har det hänt så himla mycket obehagliga saker i samhället och runt om i världen


Lärde du känna några nya människor?

Inga speciella som jag umgås massa med men jag lärde känna några nya personer på jobbet men det är ju mest på det ytliga planet


Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

Åkte utomlands utan mina föräldrar för första gången


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Hela sommaren, mådde så himla bra. Var ledig och bara njöt och umgicks med dom jag tycker om.

 

Vad var din största framgång på jobbet 2015?

Fick jobba heltid och vart erbjuden fast anställning


Vem saknade du?

Jag saknade morfar under julen. Det var andra julen utan honom men det var första julen på landet utan honom och det var lite speciellt. 

 
Vad var extra bra?

Svarar sommaren där igen, så rolig är jag


Har du haft ett förhållande under 2015?

Nej


Vad önskar du att du gjort mer?

Jag kan inte komma på något, jag är nöjd med året


Vad var din största tabbe 2015?

Jag är verkligen så tråkig upptäcker jag nu, för jag har verkligen inget speciellt som hänt


 Vad tänker du göra annorlunda 2016 jämfört med 2015 ?

Utmana mig själv genom att flytta och stå på egna ben och verkligen klara mig själv. 


Tror du 2016 kommer bli lika bra?

Ja det tror jag


Vart reste du under 2015?

Cypern var ända landet jag reste till, dock var det så himla bra. Saknar den resan!

 

Vad kommer du sakna från 2015?

Tryggheten som varit i min vardag 


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder tror jag 


Och så slutligen; dina nyårslöften inför 2016?

 Tatuera mig, söka till universitetet, resa mycket och flytta hemifrån när jag kommer hem från Norge  

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0