4 Januari

Hej! Hoppas ni hade ett bra nyårsfirande och att det nya året började bra. Jag hade de lugnt men väldigt mysigt. Tycker nyår är rätt överskattat och bara massa höga förhoppningar och förväntningar. Nu börjar de verkligen dra ihop sig, om två dagar sitter jag i bilen såhär dags och är förmodligen väldigt spänd. Sista veckan har ja verkligen blivit extremt känslig för allt och nog inte varit så snäll mot min familj. Märkt att jag varit nervös genom att jag gått på toa extremt mycket. (ursäkta känsliga läsare) Jag brukar vanligtvis gå på toa och bajsa en gång i veckan annars haha men nu går jag på toaletten kanske 3-4 gånger om dagen haha. Måste ju vara tecken på nervositet. 
Men det kommer bli bra! När allt bara landar lite. Ska uppdatera er om allt jag lovar. Tänkte fixa ett inlägg idag mellan all packning där jag summerar 2015, så det kommer nog senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0