Höstfrågor

Vad shoppar du mest i höst? 
Gosiga tröjor
 
Vad ser du fram emot i höst? 
Tända ljus, mysiga höstpromenader, planera för nästa år och bara invänta julen! 
 
Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? 
Färgade min utväxt och hårbotten lite mörkare för ett tag sen så kommer få en ljus ombre i håret. 
 
Vilket plagg gör den perfekta höstoutfiten? 
Svarta jeans, ett par snygga kängor,  stickad tröja och en snygg halsduk.
 
Vem spenderar du helst en regnig dag med? 
Med mig själv haha, med en bra serie och glass! (Haha forever alone haha)
Favoritsminkprodukt inför hösten? 
Mycket smink så man döljer hur blek man är... Haha nejdå händer ingen stor förändring.
 
Höstpyntar du ditt rum? 
Jag sätter upp en ljusslinga och tänder ljus är väl de jag gör.
 
Vad är det bästa / sämsta med hösten? 
Bästa är att de är tillåtet att vara inne och mysa och att man kan börja se någon serie plus att jag gillar hur luften förändras. De är kallt men frisk luft. De sämsta är att de är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem.
 
Kommer du klä ut dig till halloween? 
Nej inte vad jag tänkt än så länge i allafall. 
 
Favorit nagellack i höst? 
Rött, rött och åter rött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0