3 Juni

Hej! 
Nu är vi inne på den första sommarmånaden vilket känns helt sjukt. Dock har jag inga sommarfeelings alls och går runt i fliströja och fryser. Detta regnade gör mig galen. Nu ska jag sluta vara typisk svensk och prata om vädret. Idag när jag cyklade genom Vasaparken så var det massor av studenter med vita mössor och jag blev så himla glad i hela kroppen och kunde verkligen förstå deras glädje! Det är helt makalöst att om en vecka ungefär har jag varit utan skolan i ett år. Ett helt år, de är sjukt hur tiden kan gå så fort. Har i allafall redan nu förberett ett långt inlägg med bara massa härliga bilder sen studentveckan och utspringet som kommer upp någon gång nästa vecka så har ni något att se fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0