TMI - to much information 2

Favoriter
Villket/ Vilken är din...
Favorit tv-program ? Har inget favorit tv-program just nu som går på tv.
Favoritband ? Har heller inget favoritband, lyssnar mer på soloartister 
Favorit godis sort? Choklad, choklad och åter choklad haha men lite surt också
Favoritdrink? Dricker inte så mycket drinkar men får väl säga strawberry daiquiri haha inte för att jag dricker den så ofta haha
Favoritlåt? De är ett svårt val, då jag lyssnar på så mycket blandad musik. Lyssnar på nästan all musik såsom ny och gammal
Favoritpar i någon tv-serie? Det är helt klart Nathan och Haley i One tree hill utan tvekan!
Favorit citat? Har inget favoritcitat då jag ofta tycker citat är rätt klyschiga. Hörde ett citat i veckan som jag tyckte va helt okej. "Life Will be ok in the end, and If its not ok, its not the end" 
Favorit skådespelare? Har ingen favoritskådis som jag ser alls filmer med önskar verkligen att jag hade en skådespelare jag verkligen avgudar Favorit färg? Gillar färger men på mig själv när det kommer till kläder blir det mycket svart
 Favorit mat? Finns så mycket gott så får säga: Musslor, tacos, pannkakor, min egen kycklinggryta och kött med pomme!
Favorit smycke? Bär inte smycken då jag verkligen inte är en smyckestjej men tycker mitt Tomas sabo armband är fint och önskar jag använde de oftare.. Får bli bättre på de. 

Okej detta test blev skittråkigt, har verkligen inga favoriter haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0