TMI tag

TMI tag 1- to much information
Hittade dessa frågor på youtube där de är väldigt populärt.

Hur lång är du - 159 cm
Hur mycket väger du - Vet faktiskt inte och vill nog inte veta heller 
Har du några tatueringar , om inte vill du ha - Har inga tatueringar men vill absolut ha. Vill ha något på handleden 
Har du några piercingar - Nej inga alls
Hur gammal är du - 19 år och 4 månader 
Hur många språk talar du - Svenska och engelska och några få ord på spanska 
Vad är ditt stjärntecken - Skytt
Vad letar du efter hos en partner - Omtänksammhet och någon man kan lita på
Vilka instrument spelar du - inga är så omusikalisk de bara går .. Tyvärr
Vilken bok läser du just nu - ingen men ska börja läsa Morgan Allings självbiografi
Föredrar du hög musik eller låg musik - låg om jag ska lyssna men hög när jag springer
Vart går du om du är ledsen - till mamma eller sängen haha
Hur lång tid tar de för dig att duscha - En kvart / 20 minuter 
Hur lång tid har de o göra dig i ordning på morgonen - Ror på om jag har tidspress men annars 20 min.
Har du några rädslor - Dö för tidigt eller få en allvarlig sjukdom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0