28 April

Hej!
Slängde ihop en ny header lite snabbt då jag insåg igår att jag hade höstbilder och julkulor o allt så nu fick de bli lite blommor och vårigt istället. Tänkte även att jag kunde passa på att svara på lite mer "To much information frågor" då jag har ganska mycket frågor kvar att svara på.
 
Senaste...
Senaste saken som fick dig att gråta? Jag började gråta när jag såg en avsnitt av Sofias änglar förra veckan, väldigt berörande var det.
Senaste gången du sa att du älskade någon? Haha måste varit till Ziggy i helgen haha 
Senaste sport du spelade? Inte gått i någon sport på 4 år ungefär och då var det ridning men tycker träning är en slags sport/aktivitet så då blir det senaste idag.
Senaste boken du läste? Läser inte "vuxen" böcker så ofta men barnböcker läser jag dagligen på jobbet så senaste boken är Djungelboken som jag läste idag på förmiddagen.
Senaste sång du sjöng? Eftersom jag inte sjunger någon annanstans än på jobbet så blir även där en barnsång. Vi sjunger ganska mycket om dagarna men tror senaste sången jag sjöng idag var matsången haha.
Senaste tv-programmet du tittade på? Såg en liten stund av Svenska Hollywood fruar för en timme sen ungefär. 
Senaste personen du pratade med? I verkligheten var det pappa men via sms Sofia.
Senaste stället du besökte? Friskis i Stan tidigare idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0