11 Maj

Haft en jobbig vecka bestående av mycket plugg och stress. Hade en lugn och välbehövlig fredagskväll med taco med syster och Amanda. Såg på let´s dance finalen och myste. I lördags åkte jag till sörping för att fira Sofias lillebror som fyllde 2! Köpte såpbubblor och saker han kan leka i sadlådan med. Uppskattat var det! 
Kom hem och mådde inge bra, sov i 2 timmar och vaknade upp med yrsel och illamående. Så slutade med att jag bäddade ner mig i sängen och somnade innan 10. Vakande vid 9 och mådde bättre. Idag har jag pluggat i stort sätt hela dagen och fått mycket gjort. Denna vecka kommer bli tuff med både nationella prov, slutprov, en redovisning och en inlämning men det är bara kämpa på. 33 dagar kvar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0