8 Juli

Jobbet rullar på bra tycker jag och jag börjar vänja mig vid att tömma kateter, få in brösten i bh , ta på stödstrumpor och servera kaffe. Ja det är vad min glamorösa vardag består av haha.  Ä Jag är ledig idag och imorgon vilket är så skönt då jag inte mår bra. Lite feber och hosta så stannade hemma från jobbet igår. Nu jobbar jag inte förän torsdag kväll. Jag myser istället sönder med lacki! Kusin och hans flickväns hund som vi ska ha i mer än 2 veckor nu! Han sover med mig o är så mysig! Nu ska vi försöka ta oss ut på en liten promenad i hettan. Så varmt ute och lackie svettas och jag med. Jättejobbigt att ha feber i denna värme. Ena minuten ligger jag med filt o andra svettas jag som en gris haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0