24 juli

Idag är det 5 månader kvar till julafton! Haha tycker det är kul att säga det i denna hetta som är. 

I onsdags käkade jag och Becca middag hos kusin Angelica och hennes kompis. Vi gick sedan till knäpppingsborg och lyssnade på musik och drack vin. Mycket trevligt.
Vi bestämde spontant att vi skulle ut dagen efter. Så jag jobbade till 9 och sen åkte jag på förfest med angelicas kompis som jag knappt känner. Vi mötte sedan upp Angelica efter att hon sluta och gick ner till Hugos där vi dansade och hade kul. Somnade i Angelicas säng vid halv 5. Älskar när saker sker spontant! Angelica och jag vaknade imorse lite bakfulla och trötta haha.  Vi gick och käkade på Angelicas jobb. Hamburgare och Cola har nog aldrig smakat så bra som då haha! Nu ikväll har jag jobbat och ska upp vid 6 imorgon bitti så lagom trött. Blev ett långt inlägg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0