Höjdpunkter från året 2013 del 2

Vi kör igång del två.
Under året har jag:
 
Sommaren var igång och jag och familjen bosatte oss på landet i sommarstugan.
Väldigt mycket djur kan jag sammanfatta det med. 
Myste med bästa Ziggy och Lacki, såg kosor i hagen och åkte även lite båt och upplevde solnedgången.
 
Dagarna innan midsommar spenderades med familjen och äldsta kusin och hans flickvän!
Satt vid vattnet, grillade och fiskade. ♥
 
Dagen innan midsommar anlände Amanda och Linnéa till landet, vi plockade blommor och björklöv och gjorde kransar inför morgondagen. Åt även popcorn i glas då vi ville att alla skulle ha lika mycket haha!
 
Midsommar var äntligen här! Började dagen med traktorsåkning och samlade björklöv och blommor till midsommarstången, sedan gjorde vi oss i ordning och åt sillunch ute i solen tills det började regna. Vi begav oss sedan till midsommarstången där det var tårta och dans. Efter åt vi god mat och umgicks sedan med kusin och hennes vänner, spelade spel och drack alkohol! 
 
Mamma och pappas semster började och familjen åkte till Göteborg!
Första dagen var det shopping och kolla in staden. Åt god mat på resturang och chillade på hotelrummet. 
 
Dag två i Göteborg bestod av Liseberg! Åkte Atmos Fear 3 gånger, började gråta i gastens spökhus, skrattade i snurrkaruseller! Åt middag på en mysig resturang.
 
Åkte tillbaka till landet och njöt av vädret! Tog årets första dopp, plockade smultron, 
åt jordgubbar, stukade min fot, åkte båt och var nöjd med livet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0