Höjdpunkter från året 2013 Del 1

Hittade ingen bra lista om året så valde att köra massa bilder och skriva lite. 
Under året har jag:
 
Varit på min första riktiga 3D film, jag och lillebror var och såg Röjar Ralf!
 
Var på bästa praktikplatsen och firade påsk med barnen! Åh längtar 
tillbaka, februari är jag där igen! 
 
Firade även påsk på landet med familjen och släkten! Letade ägg, målade ägg, åt godis o god mat.
Mysig helg med fint väder!
 
Började sedan känna att våren var här och åt glass ute och gick runt i skinnjacka med
syster på Norrköpings gator! 
 
Fick besök av en trevlig familj samma helg.
 
Även övningskört en hel del, mest hemma men nu är jag igång på körskolan och förhoppningsvis
har jag ett körkort innan mars kanske!?
 
Började känna av sommaren på riktigt, åt jordgubbar en solig dag i vasaparken,
gick runt i shorts och åkte ut till ett ställe med familjen och Ziggy badade som vanligt! 
 
Var på världens roligaste 70-talsfest! Kusin fyllde 20 och morbror 50! Alla var utklädda och det var dans, musik, dricka och härligt folk! Jag var punkare och är sjukt nöjd med hur jag såg ut! Vill göra om det!
 
Spenderade sista veckan av 2an med att sitta ute varje lektion och rast, åt massa glass, gick runt i shorts och klänning och kände mig fin och vi tittade på när 3:orna tog på sig sina mössor och skrek och var glada! I år är det vår tur! Shit. 
 
Sen var det dags för skolavslutning! Inte så märkvärdigt med att sluta 2an men men.
Fick stependium för positiv inställning till skolan och var på bra humör!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0