Sanningar

  • Jag älskar min säng! Jag bor i min säng haha! Självklart bästa stället i hela huset haha. Låter som värsta tönten men det är sant haha! Förstår inte ens varför jag har ett skrivbord för använder det aldrig haha
  • Jag har börjat älska olika podcast. Senaste veckan har jag börjat lyssna på massa olika podcast. Älskar Aina och Thobias podcast. Har laddat ner en app som heter podcaster
  • Jag är rädd för Ekorrar! Tror jag sagt det innan men jag är verkligen sjukt rädd. I Onsdags hade vi en ekorre på gården på praktiken och jag var så rädd och den kändes typ tam för den var jättenära och var inte ett dugg rädd för alla barn som sprang mot den. Läskigt att vår avdelning heter ekorren också haha! 
  • Jag följer mina nyårslöften! Jag har 7 nyårslöften och jag försöker verkligen följa dom. Varje månad utvärderar jag hur det gått så jag ser hur jag ska förbättra mig.
  • Jag tycker inte om gröna saker. Jag har väldigt svårt för gröna saker, förutom gurka och sallad. Gillar inte grön paprika, inte päron, inte päronglass, inte gröna ahlgrens bilar och inte avokado.
Jag vet att jag är knäpp hahah! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0