14 Februari

Alla ♥ dag idag! Mysigt faktiskt! Hela skolan var full med celéhjärtan och jag åt typ 8 även fast det är äckligt haha bara för att mitt godislöfte är över! 4 veckor klarade jag utan problem faktiskt, men drömt om godis i veckan haha! Alla skåp var designade med hjärtan också, sånt blir man glad av! Fick även en fin ros av världens bästa Jocke och Casper, fina pojkar!♥ 
Åkte hem på håltimmen och gick promenad med Ziggy och åt sedan lyx lunch med Sofia! Bestående av nudlar till varmrätt och en strutglass till efterrätt!
Nu på kvällen har jag myst med familjen och haft det bra! Berättar om helgen i morgon. 
Puss på er! (Kände för att vara extra snäll och glad idag då jag är på sjukt bra humör) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0