Liten tråkig lista

Det här året ser jag fram emot… Att ta studenten, ta körkort, umgås med fina vänner och klara av skolan.

Jag har största crushen på… One tree hill, snygga kändis hunkar, svenska texter med djup innebörd och frukost! 

Det finns en sak jag inte kan leva utan… Familjen och vännerna, min mobil haha och mat!

Jag skrattar alltid åt… Typ allting haha! Världens sämsta humor så skrattar alltid. Skrattar när jag skäms, skrattar när jag inte vet vad jag ska säga. Aa hela tiden

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör… Nästan alla låtar med upptempo gör mig glad! Men också fina svenska låtar som Valborg- Håkan Hellström

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… Tacos och pannkakor! Klassiker men absolut bästa man kan äta! Älskar känslan av att när man ätit litee för mycket tacos att man lägger sig i soffan och typ dör lite halvt. 

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta… till något varmt land! Gillar svensk vinter men finns inget som är så bra som sol! Nu har jag dock planer på Norge efter studenten! Bara något jag fått för mig.

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… att jag blev oberoende av pengar, att ja och mina nära ska leva lyckligt resten av livet. Klyshiga saker men aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0