17 November

Varit en lugn helg men mått sådär och betet mig konstigt.
Haft ont i käken, kollat på en halv fotbollsmatch som jag inte alls var intresserad av, tränade och gjorde djupa benböj, inte ätit något på en hel dag, trott ja skulle spy av kinamat, åt yoghurt och drack läsk framför tv:n, började nästan gråta när jag brände popcorn, såg film i min ensamhet och somnade tidigt, vaknade 8 hur pigg som helst, varit på långpromenad och kollat på för många avsnitt av one tree hill och skrattat lite åt solsida. Min helg! Vet inte vad det är med mig faktiskt, väldigt känslig och gråter för ingenting. Nu ska jag se ännu mera one tree hill och gråta av lycka och tagga för en 8-halv 6 dag. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0