1 Maj

Mådde sådär i helgen så stannade hemma i måndags. Kämpade mig igenom tisdagen och låtsades att ja mådde bra för ville gå på fest på kvällen. Men insåg väl hemma att det skulle jag inte, med 38,4 graders feber fick jag snällt stanna hemma i sängen och firade min valborg med film under täcken och filtar. Blev inte bättre när jag vaknade dagen därpå och solen sken men jag mådde fortfarande inte bra så låg i sängen idag också. Var ute en kvart ungefär då jag fick två fina väskor av bästa Linnéa! I morgon ska jag trycka i mig tabletter och gå till skolan och vara med på orientering. Kanske ligger död i helgen men va fan, jag är trött på min säng. 
 †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0