Uttråkad

SENASTE:

Dryck: Juice

Telefonsamtalet: Mamma

SMS: Linnéa

Sång du lyssnade på:Inna- more than friends

Gången du grät: Igår..

 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej

Har någon varit otrogen mot dig: Nej

Varit kär?: Nej

Förlorat någon speciell person: Ja

Varit deprimerad: Lite

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha aa

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart

färg 2: vit

färg 3:gillar starka färger 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Skrattat så att du har börjat gråta: Ja

Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej

Insett vilka som är dina äkta vänner: Visste det innan

Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej

Kysst en kompis: Nej

 

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn längre

Hur många barn vill du ha: två tror jag

Har du några husdjur: En underlat

Vill du ändra ditt namn:Vet inte, trivs med mitt namn

Vad gjorde du under din födelsedag: firade med släkt, familj o vänner

Vilken tid vaknade du idag: 9.30 ungefär

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

Någonting som du längtar till: Våren!

Senaste gången du träffade din pappa: För en timme sen

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Skulle vilja ändra visa betyg haha

Vad lyssnar du på just nu: En slipmaskin haha

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej tror inte det

Vad gör dig irriterad just nu: Inget är på bra humör

Vad är ditt namn: Felicia Maria Lundgren

Singel/upptagen: Singel

Stjärntecken: Skytte

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Vittra

Gymnasie: Hagagymnasiet

Högskola: 

Hårfärg: Blond

Långt eller kort: håret? Kort

Längd: 1.60 ungefär

Vad gillar du gällande dig själv: Att jag inte är blyg för nya människor

Piercings: Inga

Tatueringar: Inga men vill ha

Höger eller vänster: Höger

 

DIN FÖRSTA:

Operation: Tror jag opererades när jag var liten

Piercing: Har inga

Tatuering: -

Bästa vän: Nelly

Sporten du spelade: Fotboll

Husdjur: Underlat

Vaccination du minns: minns inte min första

Konsert: aldrig varit på en riktig konsert

Förälskelse: Vet inte

Alkohol du drack: Cider

 

JUST NU:

Äter du: Inget

Dricker du: ingenting

Är du på väg att: Fixa mitt blöta hår

Lyssnar du på: Inget slipmaskinen igen

Väntar du på: att detta test ska ta slut

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja

Vill du gifta dig: Ja

Karriär i åtanke: Ingen aning

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon

Kramar eller pussar: Kramar

Kortare eller längre: Längre

Romantisk eller spontan: Båda

Snygg mage eller snygga armar: Båda ;)

Tatueringar eller piercingar: hellre tatuering än piercing

Känslig eller inte: Lagom

Ragg eller förhållande: Förhållande

Bråkstake eller tveksam: ingen bråkig, ska vara snäll

 

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nej

Tappat glasögon eller linser: Har inget av de

Haft sex på första dejten: Nej.

Krossat någons hjärta: Tror inte det

Har du blivit arresterad: Nej

Dissat någon: Ja ungefär

Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland

Mirakel: Ja

Kärlek vid första ögonkastet: Haha aa 

Himlen: Ja 

Tomten: Självklart

Att kyssas på första dejten: Varför inte, upp till var och en!

Änglar: Nej eller jag vet inte

 

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

Haft sex med mer än 1?: -

Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, mina närmsta vänner.

Vad vet inte så många om dig? Jag vet inte haha svår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0