Läs om ni orkar


Ditt namn? Felicia Lundgren

Födelseår? 1995

Hur Lång är du? 160 exakt

Spelar du något instrument? Nej är fruktansvärt omusikalisk.

Dina första tankar när du vaknar? Usch fan skola idag, orkar inte

Vart befinner du dig just nu? Framför datorn i mitt rum

Biter du på naglarna? Ja tyvärr

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta

Har du några husdjur? Ja, en underlat

Vem vet mest om dig? jag vet inte, becca kanske

Vad vill du ha just nu? Värme!

Ditt mål i livet. Att leva det liv jag vill

Rädd för? Monster, stora hundar och att vara ensam ute

McDonalds eller Burgerking? MC

Sjunger du? Nej, skäms när jag sjunger!

Vad har du för skostorlek? 36

Vill du gifta dig? Jaa om jag hittar den rätta

Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast

Din hårfärg? Blondie

Skor du hade på dig idag? Vita låga converse

Vad sover du i? En stor t-shirt, ett par shorts och trosor

Kläder du har på dig? Stickad tröja, tunna tights, cykelbyxor och underkläder

Favoritårstid? Sommar!

Favoritmat och dryck? Lätt tacos och ett kalt glas cola

Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Felicia

Hur svarar du i mobilen? Aa hallå?

Sov du ensam inatt? Ja om man inte räknar med mina gosedjur

Vad gjorde du kl 08 imorse? Då var i skolan.

Vad var det senaste någon sa till dig? Oscar sa något om att jag skulle titta på något i hans rum

Druckit idag? Saften i skolan- I love! Och cola  

Vad är det för väder hos dig nu? Tråkigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0