Känner mig handikappad...

Hej!
Var hemma från skolan idag, blir troligtvis hemma i morgon också.
Det är nämligen så här att igår när jag skulle duscha och böjde mig ner för att ta av mig mina jeans, då ramlar mina ben bara ihop typ, så var tvungen att sätta mig ner. Kändes som om jag fick kramp eller något likande.
Mamma och pappa fick bära ut mig i köket så fick jag lägga mig på kökssoffan. Kunde då inte röra benen, skrek och grät nästan hela tiden. Mamma ringde sjukvårdsupplysningen, men de kunde inte komma på vad det var men dom trodde att det var någon typ av ryggskott. Tog massa Ipren så jag inte skulle ha så ont men det fortsatte att göra ont.
Mamma fick hålla i mig när jag gick upp för trappan så jag kunde lägga mig i min säng. Idag är det lite bättre men kan har fortfarande väldigt ont. Det som gör ondast är när jag böjer mig ner, går, sitter på toa eller sitter upp. Måste hålla mig i någon/något när jag går.

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

SV; Tack så mycket! :D

2011-10-07 @ 14:13:08
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0