Jag älskar fredagar!

Varför lägger jag alltid ut osseriösa bilder på mig själv på fredagar för?
Skönt med lite helg nu, fast att skolan inte vart så seg den här veckan. Skolan idag var så bra den kan bli med mina muppkompisar, man kan verkligen ha roligt en fredageftermiddag när alla är övertrötta! Vart lite glad när jag fick 35/47 på hälsoprovet, som mer än hälften av klassen ska göra omprov på.
Nu har precis ätit thaimat, as gott!
Måste börja öva att äta stark mat tills vi åker till antingen Indien eller Sri Lanka i Januari.
Helgen blir lugn, inte så mycket planerat. Ska ha tjejkväll med syster och mamma i morgon eftersom grabbarna i familjen är på landet. Vi märker vad som sker helt enkelt. Nu ska jag snart se idol och äta chips med cola till det , ha en forsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0