2 månader tills jag fyller år

Hej!
Haha jag har redan börjat längta till min födelsedag, som är om exakt två månader.
Har varit as nice med studiedag idag! Sov till halv 12 så nu är jag utvilad.
Åkte ner på stan med mamma, tyvärr hittade jag inga skor som jag letade efter. Mina fötter är ju för små, finns aldrig i min storlek, så jag ska leta vidare.
Men fick med mig lite inredningssaker istället vilket var trevligt, ska möblera om och lite sånt på söndag så det passade perfekt. Blev en mysig fika också! Såna här dagar borde man ha oftare.
Nu ska jag duscha och sen ska jag se på tv resten av kvällen. Vi hörs i morgon och då är det fredag!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

va kul :D 5 månader kvar för mig!

2011-10-14 @ 10:39:51
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0