Normal tjej.com

Haha sitter just nu på mitt golv och bloggar, har suttit så här i kanske en timme nu :D
Ganska chill att sitta på golvet haha får lite ont i rumpan bara men det är nice ändå! Har värsta överskotts energin så därför är jag lite muppig oh sitter på golvet.
Sitter och chattar lite, kollar runt på facebook och bara chillar helt enkelt.
Jocke och jag har bestämt att jag ska springa i pyjamas och han i kallingar på orienteringen på måndag i skolan haha, riktigt nice kommer det bli haha!
Är på fett bra humör just nu, hoppas ni har det bra ni med!
Nu ska jag resa mig upp och borsta tänder o lite och försöka sova, vi hörs! (vart ett konstigt inlägg men ville bara att ni skulle få veta att jag är lite knäpp av mig, så om ni inte visste det innan så vet ni det nu)
Ha det bra pussss

Kommentarer
Postat av: :D

Happyness !!! :D

2011-05-28 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0