Hissa och Dissa

Tänkte köra en en liten hiss/diss nu. 

Hiss: 
Det är sommarlov om typ en månad, nästan 10 veckor ledigt som man bara kan sola, bada, grilla, va med kompisar! Jag älskar verkligen sommaren, min favoritårstid! Börjar ju gymnasiet i höst vilket jag ser fram imot mycket! Något annat som är bra är ju att det inte varit dåligt väder på flera dagar nu, sol varje dag! Man kan ju inget annat än att gilla!

Diss:
Min utväxt jag har, as fult. Mitt hår är även jätte slitet, har nog inte varit hos frisören sen i november, illa!! 
Vill inte klippa mig, jag gillar min hårlängd som jag har nu. Kanske skulle vilja ha lite längre men jag trivs ändå med det. Det går att ha olika frisyer osv. Men går man till frisören och säger jag vill klippa topparna så klipper dom topparna och ganska mycket mer. Men jag vet ju att om jag väntar ännu mer så måste dom klippa massor sen när jag väll går dit. 
Haha vilka ilandsproblem jag har :D 

Kolla på bilden så ser ni den snygga utväxten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0