Hej då Spanska!

Haha ni kommer fatta rubriken om ni fortsätter läsa det här inlägget.

Hej! Har precis skrivit klart min uppsats om Andra Världskriget, och jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Så i morgon ska jag lämna in den och hoppas på att Gunilla tycker desamma som jag. Sista spanska lektionen ever idag också! Så jävla skönt, jag ska aldrig mera läsa spanska. Så i morgon ska jag nog ta alla mina spanskapapper och slänga dom i papperskorgen :D  Det ända vi gjorde på spanskan var att kolla på någon konstig film och åt hello kitty glass, chill.

Övade även till Kabarén som ska spelas upp på Onsdag för hela skolan, blir nog kul men pinsamt. Nu ska jag låta mamma och pappa läsa igenom uppsatsen och sen ska jag nog lägga mig i sängen och chilla resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0