Frågor om mig

Fullständiga namn: Felicia Maria Lundgren
Smeknamn: Fillan!
Ålder: 15
Längd: 159
Hårfärg: Blond, alltid!
Ögonfärg: Blå, grå, gröna
Civilstatus: Letande singel
Bor: I ett radhus i Smedby, Norrköping
Favoritfilm: Dear John tror jag
Familj: Mamma, Pappa, tvillingsyster, lillebror
Favorit mat: Tacos
Favoritskor jag äger: Mina converse! Men måste säga foppa toffler på sommaren haha :D
Favoritbok: Läser inte så mycket, pojken i randig pyjamas kanske
Hur många timmar per dygn sover du: På vardagar runt 7-8 timmar och helger kanske lite mer
Person/er jag beundrar: Folk som kan bjuda på sig själva, ärliga och snälla
Fobi: Slemmiga saker, hatar såna här ormar som är gröna, gula och röda som finns att köpa i lösvikt usch
Drömresan går till: USA eller Australien
Bästa ämnet i skolan: SO eller Svenska
Sämsta ämnet i skolan: Matte och NO
Favoritfärg: Har massa, går inte välja
Mig själv med 3 ord: Glad, snäll och lite knäpp haha
Min största önskan: Leva lyckligt resten av livet!
Om fem år: Då pluggar jag på universitet och lever livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0