9 maj

Hejsan!
Nu har jag fixat så headern går ihop med bakgrunden, ser ni inte tryck F5.
Kunde inte blogga igår, för blogg.se dampade, det gick att skriva inlägg men när man väll skulle publicera då försvann allt. Men nu är jag tillbaks!
Skolan var ganska chill, läste i boken på svenskan, sen köpte vi glass på pausen, as nice att sitta ute i solen och äta glass haha och sen hade vi tema.
I morgon är det idrott och sovmorgon, sen nationella prov i matte- muntligt. Alla som gjorde det idag sa att det var ganska enkelt så hoppas ja klarar det bra. I morgon kommer även Amanda hem från Rhodos, hoppas hon inte har blivit för brun haha :D
Nu ska jag nog sätta mig på balkongen och plugga lite, så sjukt skönt ute!
Kommer komma upp lite fler inlägg idag också så håll koll!
Bild sen sommaren 05, kommer nog visa lite fler gamla bilder i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0