6 maj

Hejj!
Hoppas det är bra med er, med mig är det toppen! Det är fredag och helg. Har precis ätit och nu tänkte jag smsa Linnéa och kolla om hon har lust att ses.
Hade det sista nationella provet i engelska idag, muntligt. Hoppas på ett G, jag kunde ha gjort det mycket bättre, men jag är ändå ganska nöjd.
Sen fick vi glass på avslutet, lite nice sådär ;)
Efter skolan drog jag och Becca till Hageby och köpte tights, så nu har jag något att ha på mig i morgon när det ber av till Stockholm som jag sa igår.
Ska försöka blogga innan jag åker, ror på om jag ska locka håret eller inte haha! Fåfäng eller vad? haha nej men man måste ju se bra ut när man ska på kalas, right?
Nehe nu har jag babblat på tillräckligt så nu ska jag smsa Linnéa och hoppas på att hon vill va.
Måste ta lite bilder i helgen så jag har något att visa, det är så sjukt tråkigt att inte lägga upp nåt utan att ha en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0