11 maj

Tja! (Skulle värka lite cool) haha
Ska snart börja plugga spanska, prov i morgon. Förhoppningsvis är de det sista provet för 9an!
Alla nationella prov är klara nu, sjukt skönt! Nu hoppas jag bara på att resultaten ser bra ut.
Hade sista SO passet idag med, det är lite sorgligt att jag aldrig kommer ha SO mera på Vittra. Men det är ändå positivt, nu vet man att det inte är så långt kvar!
Efter skolan mötte jag Danni på stan, vi gick och kollade runt lite. Fick med mig en blåvit randig tröja med mig hem, så den ska jag ha i morgon. Bild kanske kommer då också.
Är det bara jag som gillar att gå runt i skolan med en ny tröja? Haha jag vet inte varför det är så haha :D
Nehe nu ska jag plugga så jag får det gjort, vi hörs!
bild sen 05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0