10 maj

Hej!
Nu skulle jag egentligen varit och ridit men är förskylld och måste plugga, tycker inte det är så roligt längre, så ska nog rida klart den här terminen och sen får ja se. Det känns så onödigt när jag känner att ridningen inte ger något. Då kan jag lika gärna sysselsätta mig med något annat.

Lika varmt idag som igår, kanske till och med ännu varmare? Riktigt nice i alla fall! Tänkte sammanfatta dagen kort nu.

Sovmorgon, började 10. Cyklade till idrotten. På idrotten körde vi fotboll i värmen, sjukt kul var det. Sen till skolan och hade muntligt nationellt prov, tror de gick hyfsat bra. Hoppas på ett G eller högre. Chillade ute i solen på pausen. Cyklade hem, och nu sitter jag och chillar. Ska plugga lite so och lite senare ska jag nog åka och kolla på Beccas fotbollsmatch, då får jag vara i solen ännu mer :D Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0