Tisadag 11/1-2011

Hejj!
Första skoldagen avklarad efter lovet nu då. Det var faktiskt inte så jobbigt och gå upp idag men hela dagen var rätt seg. Började nytt tema, verkar helt okej. Sen hem och byta om och åka till ridningen, har bytt dag nu så rider på tisdagar istället för på fredagar. As skönt och inte rida på fredagar längre! Nu ska jag borsta mitt hår och sen ska får jag se om jag plattar det men sen resten av kvällen blir det nog att kolla på One Tree Hill, måste se klart nästan hela säsongen tills på söndag för nu har säsong 8 börjat på tv och jag fattar ingenting så nu ska jag kolla på säsong 7 :)
Oj va jag babblar nu men nu ska jag sluta. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Aritiril

Great work,webmaster,nice design!

2011-08-09 @ 10:09:56
URL: http://aritiril.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0