Frågestunden är avslutad!

Amanda Skill: favorit...
godis? Mitt favorit godis tror jag är dom här rosa och blå flaskorna med socker på, men choklad är inte fel det heller.
affär? Min favorit affär är Monki, Gina och Hm
klädesplagg? Har inget favorit klädesplagg men jag gillar Leggins!
mat? Tacos helt klart, älskar taco!
låt? Jag har ingen riktigt favoritlåt, jag lyssnar på mycket
film?  Min favorit film tror jag är The last Song hihi den är sjukt bra, fast jag gråter varje gång.


Kurt Svensson: Den där Amanda Skill du känner, varför är hon så jäävla awesome för? Haha Amanda då, jo du är awesome för att du är sjukt knäpp, konstig humor och ändå klockren!


Jenny: Din blogg är jättebra, och verkligen kul att läsa! <3
Hm, en fråga..
Vilket är ditt favoritgodis? Hihi tack så mycket, jättekul att höra! Kolla på Amanda Skills frågor så ser du svaret!


 Adrianna: har du gjort din design själv?
vad tycker du är det bästa med att blogga? Ja, jag har gjort min design själv, header och allt! Det som är det bästa med att blogga är att ja får skriva av mig lite, vissa bilder jag tar och så. 


 
Denice: Det bästa som hänt dig? Oj vilken svår fråga, jag vet inte riktigt kanske att jag föddes haha nej jag vet inte :D
Det sämsta som hänt dig? Det var när min farfar gick bort, det var hemskt.
Chips/godis? Godis tror jag, det ror på lite vad det är för slags chips. Är det Pringles så är det chips (haha lite konstigt svar men hoppas du förstår vad jag menar)
Bada/duscha? Bada om det är i pool men om du menar badkar så blir det duscha


Cornelia: Har du typ många läsare? Nej det har jag inte hihi
Vilka bloggar läser du? några du kan tipsa? Jag läser mina kompisars bloggar(din t.ex.), jag kan tipsa om en blogg som jag följt ett tag nu. Kika in och kolla, hon fotar massa och skriver bra saker!
Ska vi ses någon dag?? Klart vi ska ses, jag saknar dig!


Lina: vilka bloggar följer du? Jag följer mina vänners bloggar, kolla på svaret ovanför så ser du J



Anonym: är du oskuld? Lite privat men okej då, aa det är jag (a)



Jen: Jag tycker att bloggen är skitbra, jag vet inte vad jag ska fråga.. Tack så mycket, jätteglad blir jag, haha det är okej om du inte har någon fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0