Om mig


Vem är jag?
Jag är en glad tjej på 15 vintrar. Jag bor i Norrköping i Smedby med min mamma, pappa, tvillingsyster och lillebror. Flyttade till Smedby när jag var ungefär 5 år gammal.
Jag går sista året på Vittra som min skola heter. I höst börjar jag gymnasiet, pirrigt. Tror det blir Barn och Fritid men är verkligen inte säker! När jag inte går i skolan är jag med kompisar, går på stan, rider eller så är jag bara hemma och slappar. Jag gillar att fota också, vill gärna ha en as bra systemkamera! Lägger ut ganska många bilder på bloggen, vilket jag tycker nästan är ett måste om man har en blogg. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, tycker jag fått med det mesta om mig själv nu faktiskt.

Fråga om ni undrar över något!


Kommentarer
Postat av: anonym

har du inga nyårslöften? och hur länge har du bloggat? :)

2011-01-04 @ 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0