Väldigt intressant inlägg.. not hahhaha

Hej!
Ligger i sängen och läser bloggar men ska kolla på film snart, tänkte se She´s the man. Bra film verkligen, någon jag kan rekommendera.
Dagen spenderades med Danni och Emma i Hageby, trevligt. Testade en tröja som jag nog ska köpa, men jag var osäker i affären haha. Har även sett på wild kids hela dagen typ, såg det när jag var mindre, det var mitt favorit program så nu har jag laddat ner det, sjukt kul att kolla på! Gud vilket intressant inlägg det här vart känner jag... not!!
Jag suger verkligen på att blogga just nu, har ingen lust o så har jag ingen kamera så jag kan inte vissa bilder. Men jag är glad att ni fortfarande läser bloggen :)
Nehe nu ska jag sätta på filmen och så klart kolla på den haha, i morgon ska jag åka och handla och kanske köpa gardiner till mitt rum med mamma och sen ska jag va med Danni och sen träna!
Ha det bra, puss puss

Jag saknar dig fina häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0