Tårar i ögonen..

Hej!
Sitter och skriver detta inlägg med tårar i ögonen, har sett på One Tree Hills sorgligaste avsnitt. Haha kanske lite konstigt att gråta till en tv serie men gud asså. Det går verkligen inte hålla sig, när alla på tv:n gråter och det händer hemska saker då går det inte hålla tillbaka tårarna.
Ingen skola i morgon heller, skönt! Börjar på onsdag istället. I morgon ska jag plugga.
Nu ska jag gå och kolla på solsidan som börjar snart, då får jag skratta lite istället för att gråta!
Ska även försöka gå och lägga mig ganska tidigt ikväll så jag vänjer mig till skolan. 

 

Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

2011-02-27 @ 21:17:02
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0