Slapp dag! 5/2-2011

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra lördag en så länge. Jag själv har bara slappat hela dagen. Sett tre filmer och 3 One Tree Hill avsnitt!
Men jag har också varit duktig och städat mitt rum så nu är det rent och snyggt. Nu tror ja att ja ska äta snart och sen blir det melodifestivalen och godis! Men först ska jag nog gå o stänga av spotify för lillebror, han har lyssnat på Sean Banans låt "Gott nytt jul" heeeela dagen och igår kväll också. Har låten på hjärnan nu vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag hört den 100000 gånger idag.

Men ja bjuder ändå på en gullig bild på oss två hihi


Åh tack förresten för alla fina kommentarer jag fått den här veckan, det värmer!


Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hej, fin blogg :)!

2011-02-05 @ 22:39:10
URL: http://nniles.blogg.se/
Postat av: elin ★

allt bra med dig? :)

2011-02-05 @ 23:33:48
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0