Sjukt stressigt i skolan...

Hejsan alla förhoppningsvis alla glada människor?
Jag är stolt över mig själv nu, jag har pluggat som en galning sen jag kom hem. Känns som om jag kan spanskan tills i morgon. Har ju även nationella prov i morgon det sista i svenskan. Är inte så nervös över det faktiskt.
Sen har jag varit hos tandläkaren, köpt godis o dricka tills i morgon och hjälpt lillebror med matteläxan. Vill också ha sån där lätt matte, va livet vore bättre då haha.
Nu ska jag duscha och sen chilla, det är jag värd! Har inte så mycket mer och säga, ville bara uppdatera lite gran, jag vet att jag varit dålig med det den sista tiden men efter nästa vecka är det lite lugnare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0