Kul man kan ha det i en biltvätt!

Hej!
Vädret är as bra, det är fredag och det är helg!
Skolan va rolig, satt och skratta nästan hela tiden. Sen åkte jag med Linnéa hem från skolan. Hennes pappa skulle tvätta bilden så vi följde med. Haha Linnéa satt och sjöng innan vi åkte in i tvätten och sen i tvätten var hon skiträdd haha lite roligt var det (a)
Nu ska jag chilla här vid datorn ett tag och sen får jag se vad jag hittar på? Min syrra har skaffat blogg kolla in den http://awwesomeone.blogg.se/ 

Ni kanske inte tycker den är bilden är kul men vi gör,
ja, ja vet att våran humor suger!


Kommentarer
Postat av: Qrystal

va söt linnéa är !! :) <3<3

2011-02-06 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0