"Kom som du är, till Ingelsta shopping"

Oseriös rubrik men jag hatar att komma på rubriker :D
Hej!
Fredag idag då, veckan har gått sjukt fort, för fort. Men är ju ledig måndag och tisdag nu efter lovet så det är helt okej faktiskt. Idag åkte jag, Becca och Amanda till Ingelsta och kolla lite, fick med mig en tröja hem från Gina.
Vi åt kebab där också. Sen åkte vi till Candyland, finns inte jättemycket gott godis där men jag köpte lite i alla fall. Kvällen blir lugn tror jag, ska nog bara vara hemma och mysa.
Helgen har jag ingen aning om hur den ser ut, ska nog träffa Linnéa på söndag men annars vet jag inte.

Dagens outfit:
Det var jätteskönt att kunna ta på sig skinnjackan i morse, vill ha vår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0