Jag suger på att blogga!

Hej!
 Jag har egentligen ingen blogg lust men jag tänkte göra ett inlägg ändå. Jag känner att jag har varit väldigt off med bloggen på sista tiden. Jag har bloggat men om ointressanta saker och jag har skrivit samma sak varje gång.  Jag ska bli bättre, jag lovar.  Men jag måste bara få känslan tillbaka för att blogga. Så nu vill jag fråga: Varför läser du min blogg?

Får jag fråga en till sak? Är det nördigt att kolla på en hel säsong av One Tree Hill med typ 20/25 avsnitt på bara tre/fyra dagar? För det är precis det jag har gjort hihi. Det är så bra, så jag kan inte sluta titta. Så fort jag har tråkigt så kollar jag på det, när jag är ledsen kollar jag på det. Jag blir glad utav att kolla på det.
Oj det vart ganska långt i alla fall så nu ska jag nog sluta skriva haha vi hörs :)


Gammal bild.
by the way så har jag namnsdag idag, om det är någon som bryr sig  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0