Har tråkigt,

Vart bor du: Norrköping
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: Har inte kollat på as länge, men typ 159/160

Kan du laga mat: Lite gran
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i skolan
Vad har du på dig just nu: Leggins, linne och en typ stickad tröja
Har du någon fobi: Ormar, och slemmiga saker
Hade du en bra kväll igår: Aa, helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: En tröja från Gina (köpte den idah)
Din favoritdryck på morgonen: Oboy och juice  
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Banken haha
Har du sovit i din egen säng i natt: ja
Vad hade du sönder senast: Jag vet inte riktigt, tror det var toast maskinen  innan jul hahaha
Vem snackade du med senast: Amanda och Becca
Varm favoritdricka: choklad lätt
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola!
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer faktiskt inte ihåg

Saknar du någon just nu: ja, Linnéa kom hem!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det märker man hahahah
Någon jag stör mig på: finns några stycken.
Intressen: Va med Vänner, familj och rida
senaste person du kramade: Vet inte riktigt
Senaste person du ringde: Vet inte
Senaste person som ringde dig: Mamma tror jag
Vad drack du senast: Ett glas cola på stan
Vill du ha barn: Aa, vill ha två sty. Helst två tjejer hihih
Längtar du till din nästa födelsedag: Aa, fast det är nästan ett år kvar..
Är du sugen på något nu: Det är man väll alltid? :D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe, usch så äckligt
Använder du hudkräm: ibland

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Aa
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det duger, finns lite saker som kan bli bättre men helt klart bra!
Vilken låt lyssnade du senast på: Hur ska det gå- Melissa Horn
Har någon annan sovit i din säng i natt: Nej, om inte mina gosedjur räknas? (a)
Vad tycker du är äckligt: Ormar, o slemmiga saker som jag sa förut
Har du pengar på mobilen: Har inte kontant kort  


Kommentarer
Postat av: linnéa

kommer på Söndag ;)

2011-02-25 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0