All I need is you

Hej på er!
Nu är allt nästan klart i skolan, bara redovisningen kvar i morgon. Nu ska jag bara maila över lite saker så jag kan skriva ut lite i morgon och lämna in allt. Ska bli så sjukt skönt med lov nu, och ja får två extra dagar ledigt på grund av att vi har studiedagar mån och tis! Det är vi värda nu efter allt slit.
Har ont i hela kroppen, huvudet bankar och jag fryser, inge bra alls! I alla fall idag så träffade jag Frida efter skolan, vi gick mest runt på stan och kollade lite och pratade.
Har fått massa kommentarer på sista tiden, vilket är jätteroligt verkligen så fortsätt med det :)

En ganska gammal bild på mig och Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0