15 sanningar om mig!

 Eftersom jag inte bloggar så mycket nu om vad jag gör på dagarna så vill jag ändå lägga in inlägg. Så här är 15 sanningar om mig själv!

1.   Jag hatar ormar, usch dom är så äckliga och slemmiga

2.   Jag mår typ illa av geléhallon¸ gröna grodor och sega råttor.

3.   Jag är sjukt nervös över att börja gymnasiet

4.   Jag sover med gosedjur ibland (a)

5.   Jag är mörkrädd

6.   Jag gillar att fota

7.   Jag mår dåligt när någon nära mig inte mår bra

8.   Jag har dåligt självförtroende

9.  Utan mina vänner och min familj är jag ingenting

10. Linnéa är den som vet mest om mig

11. Jag älskar onyttiga saker (a)

12.  Jag älskar att ta oseriösa bilder i webcam :D

13.  Jag har nästan bara kläder som är svarta, grå eller vita

14.  Jag bryr mig mycket om vad andra tycker om mig

15.  Jag uppskattar att ganska många läser och gillar min blogg!

 


Kommentarer
Postat av: sofii

Saknar dig ocksåå!



fiiin blogg du med :d

2011-02-03 @ 16:58:40
URL: http://sofiqvarsell.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: tack så jättemycket! ska försöka så ofta jag kan :)

2011-02-03 @ 20:59:10
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är visst något utan vänner och familjen.Du är du!Du är superbra som du är, sträck på dig och var stolt över dig själv,börja skriva positivt om dig själv.Något som du gjort bra varje dag.

2011-02-04 @ 11:55:41
Postat av: becca

du där har du fel. även om du kanske inte vet det så är det jag som vet mest om dig. Jag lovar jag vet precis hur du tänker!



föresten ska du ha bra självförtroende. Du är ju för faan awwsome. vad skulle jag göra utan dig vid min sida <3

2011-02-04 @ 14:36:13
Postat av: lova

hur många läsare har du då? :)

2011-02-05 @ 21:24:37
URL: http://uof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0