Varma sommardagar, I love!

Hej på er!
Kom hem för typ en kvart sen från lindö, har legat och stekt med Becca och Amanda, badade ganska mycket. Var 24 grader i vattnet så de va skönt!
I morgon kommer mormor och morfar och hämtar oss barn så åker vi ner till landet och är där till söndag, pappa kommer på fredagkväll.
Bloggar senare ikväll så ska jag lägga upp några bilder på Raja som är här och blir min nattgäst, mys!
Raja är mina kusiners farmors hund som vi har idag och imorgon.
Nu får ni bilder istället för text.
Just de jag, ser ni inte nya header och desigen så trycker ni som vanligt f5








Kommentarer
Postat av: Miss E

Vad härligt med sol och bad :) Ser sjukt trevligt ut!

2011-08-03 @ 18:14:36
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0