Söndag kväll

Hej på er!
Jag vill berömma er för jag har haft väldigt hög statistik den här helgen så fortsätt med det i veckan nu också!
Har precis lagt mig i sängen och tänkte sätta på nån film, vilken vet jag inte än.
Skola i morgon, dock gör det inte så mycket. Just nu tycker jag skolan är rolig konstigt nog.
Får data i veckan också så det är nice!
Ska testa cykla till skolan i morgon, kommer nog ta ett tag eftersom det är lite mer än 5 kilometer haha men jag ska cykla i god tid så jag inte blir allt för svettig! De ger ju bra motion i alla fall!
Ska nog dansa afro på onsdag också, ska börja komma i gång med träning nu! Vi hörs i morgon.
Fina vän♥

Kommentarer
Postat av: ida

ha en bra dag som kommer!:)

kram

2011-09-06 @ 23:21:32
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0