Jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in

Jag har börjat älska Veronica Maggio!
Dagen blev riktigt bra, lillebror blev nöjd med allt han fick. Snäll var han hela dagen också, bjöd min på massa chips. Om han bara kunde va så jämt haha!
Fick äta mer svullsaker också men gott var det!
I morgon blir det Linköping med Linnéa, vi möter nog upp Becca och Amanda där också, måste köpa jeans och sen något jag kan ha på mig på måndag när skolan börjar.
Ska lägga upp bilder på det ja köper men det blir mobilbilder eftersom kameran fortfarande är cp.
Nu sitter jag i allafall och lyssnar på musik och dricker äppledricka och chillar galet och det kommer jag nog fortsätta med.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ryttare!!

2011-08-16 @ 11:54:19
Postat av: mamma

Är det solvalla de har blivit inspererade av??dock lite olika still, den enna går upp på upploppetoch vattengrav och den andra gör sig redo för att starta:))

2011-08-16 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0