Framtidsplaner!

Hej igen!
Raja är väldigt svår att få på bild men ska försöka få några bra bilder i morgon istället.
Har precis ätit grillat ute på altanen, mys!
Efter det satt jag, Becca och mamma och pratade framtidsplaner lite spontant sådär! Jag och Becca vill ha barn när vi är vid 25 års ålder ungefär, då kan vi gå och fika med varandra och så och då är mamma en ganska ung mormor som kan ta hand om våra barn och skämma bort dom  :D
Jag ska bo kvar i Norrköping och åka till landet på somrarna där mamma och pappa är hihi.
Jag ska även starta eget dagis, så jag blir lite rik haha. Oscar vill bli snickare så han ska få bygga allt åt mig.
Så killar, om ni tycker det här låter intressant så hör av er om sisådär 9-10 år haha!

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-32.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

2011-08-08 @ 14:26:11
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0