Frågor & Svar

Är du kittlig? Haha aa det är jag, väldigt kittlig faktiskt!


Har du några dåliga vanor? Äter för mycket godis och skit, och slösar massa pengar på det.


Har du slutat rida? Aa det har jag gjort, tyckte inte det var kul längre och lite andra orsaker till varför.

 

Är du kvällstrött? Lite, var mera förr men är fortfarande kvällstrött, somnar jämt till film på kvällen. Kan inte se en film efter halv 10 typ utan att jag somnar.

 

Hur går det med kärleken för dig? Jag är singel men man vet aldrig ;)

 

Berätta något hemligt om dig själv. (Ingen fråga men skit samma) Eh oj, svår fråga. Jag kommer inte på något nu faktiskt, får återkomma med det svaret!

 

Favorit kändis? Har ingen sådär favoritkändis direkt, gillar de flesta.


Favorit tv-serie? The one and only, One Tree Hill haha.


Varför började du blogga? Tyckte det verkade som en kul grej, testa något nytt. Så jag började och tyckte det var kul.

 

Playstation vs. Xbox? Xbox

 

Cola vs. Fanta? Cola


Bästa staden i världen?
Har inte varit i så många städer tyvärr så det kan jag inte avgöra.


Bästa landet? Samma som på förra.

 

Tuffaste stället du varit på? Jag är alltid på tuffa ställen!


Roligaste du varit med om? Har mycket som har varit roligt. Men när jag flög för första gången och var på solsemester var nog roligast.


Kommer du bli 100 år? Lätt!


Willys vs. Ica? Båda, jag gillar Ica men Willys är ju mycket billigare!


Blond vs. Brunett? Blond så klart!


Coolaste djuret? Apor är fett coola!


Bästa filmen? Jag vet inte riktigt men jag älskar I rymden finns inga känslor.


Bästa låten? Har ingen direkt favo men She will be loved, är bra.


Längtar du till? Konstigt nog skolan.


Saknar du? Alla 9or  

Du ska börja gymnasiet, reat? vilket och varför? Japp det ska jag, i morgon faktiskt. Nya BF programmet. Jag vill jobba med människor, små barn typ och då kände jag att det var bra.

 

Hur lång är du? 2 meter, nejdå jag bara skojar jag är 1.60 typ.


Har du alltid varit blond? Japp både mörkblond och ljusblond. Var nästan vithårig som lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0