Andra dagen i skolan

Hej på er!
Det vart ingen bloggning igår för jag orkade inte. Första skoldan var väldigt läskig och nervös men vi gjorde inte så mycket, fick mest papper och pratade. Idag fick vi ännu mera papper och pratade ännu mer. Lekte lekar och gick tipspromenad gjorde vi också.
På lunchen gick jag och några tjejer från klassen till MC och käkade, det var trevligt! Sen gjorde vi inte så mycket mer intressanta saker jag kan säga.
I morgon redan börjar vi följa schemat vilket innebär att jag börjar tio över 8 så måste åka hemifrån runt 7, väldigt nice.
Vet inte om jag har något mer och säga, så vi hörs nån gång!

Kommentarer
Postat av: Bästa Linnea gidlund

Själv börjar jag 10 på måndagar och onsdagar ;)

2011-08-23 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0