9 augusti

Hejsan!
Ville bara berätta att ja är sjuk o har piss tråkigt. Legat i sängen hela dan och kollat på film efter film efter film. Så nu vet ja inte riktigt vad jag ska se, har ni förslag kan ni väll kommentera.
Vaknade runt halv 5 i morse av att jag var tvungen och stänga mitt fönster för att ja skakade så mycket för att ja frös. Så det blev att fortsätta sova med filt och täcke och ändå frös jag. Huvudet värker och jag fryser och svettas om vartannat och så fort ja reser på mig måste ja sätta mig ner igen för att de snurrar i huvudet. Dö kul när ja nog ska åka ner till landet i morgon, men ska nog åka i alla fall om jag inte blir sämre under natten. Med lite Ipren i kroppen orkar jag nog åka. Mormor får pyssla om mig hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0